VESELÉ VELIKONOCE!

29.3. - 1.4. Zavřeno

Veškeré dotazy a objednávky budou zpracovány až po Velikonocích, děkujeme za pochopení.

To, že ji v našem e-shopu seženete nejlevněji si necháme do odkazu na konec článku..
Základ je nýtovačka řetězů, bez které se zkrátka neobejdete. Dále doporučujeme momentový klíč
a k povolení šroubů můžeme také použít rázový utahovák. Pokud budou podlepené šrouby na předním
kolečku, bude se vám hodit ještě horkovzdušná pistole.

Jdeme na to:
Zabrzděte zadní kolo a uvolněte šrouby na předním ozubeném kolečku. Podlepené šrouby nahřejte, ale
neklepejte do nich, abyste nepoškodili převodovku. Zajištěná kolečka centrální maticí nejlépe povolíte
rázovým utahovákem.

Rozpojte řetěz pomocí vhodné nýtovačky, nebo nýty rozbrušte. Namontujte přední kolečko (podlepte ho
v případě doporučení výrobcem) a vyměňte zadní rozetu. Utahujte momentovým klíčem předepsaným
momentem a v případě použití samojistících matic  VŽDY VYMĚŇTE ZA NOVÉ!  

Výměna řetězu: Správný řetěz nasaďte na namontovaná ozubená kola. Naneste přibalené mazivo na
spojku řetězu a na vnitřní plochu těsnících kroužků. Dva těsnící kroužky nasaďte na spojku a spojku
nasaďte do otvorů zezadu. Zbylé dva těsnící kroužky nasaďte na čepy spojky a lehce nasuňte poslední
článek spojky řetězu. Docvakněte poslední článek například sikovkami. Řetěz zanýtujte, ale POZOR!
Je obzvlášť důležité, aby poslední článek byl zanýtován do správné polohy. Spojka nesmí být volná, ani
příliš dotažená kvůli lehkosti pohybu.

Vše dotáhněte momentovým klíčem na požadované hodnoty Nm a správně napněte řetěz. Kontrola
napnutí se provádí cca po 500 ujetých kilometrech.   


Nejlevnější řetězové sady a příslušenství naleznete  ZDE