Zadní EBC ocelový (HPSR) pevný kotouč - MD1135 pro Honda ST 1100 A Pan European ABS 1996-2001


Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda ST 1100 A Pan European ABS T SC26E JH2 SC26E-TM000001 JH2 SC26E-TM000391 1996 4 98 BHP, 72 kw Honda ST 1100 A Pan European ABS V SC26E JH2 SC26E-VM100001 JH2 SC26E-VM100386 1997 4 98 BHP... Více

Výrobce: EBC Kód produktu: 760.02.98 Doprava a platba

4 279 Kč s DPH

Není skladem Sledovat dostupnost - Zboží momentálně není skladem u nás a ani u dodavatelů.

Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda ST 1100 A Pan European ABS T SC26E JH2 SC26E-TM000001 JH2 SC26E-TM000391 1996 4 98 BHP, 72 kw Honda ST 1100 A Pan European ABS V SC26E JH2 SC26E-VM100001 JH2 SC26E-VM100386 1997 4 98 BHP... Více

Výrobce: EBC Kód produktu: 760.02.98 Doprava a platba

Model Kód / rok výroby typ
  
(od - do) Rok výroby Válců Výkon
Honda ST 1100 A Pan European ABS T SC26E JH2 SC26E-TM000001 JH2 SC26E-TM000391 1996 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European ABS V SC26E JH2 SC26E-VM100001 JH2 SC26E-VM100386 1997 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European ABS W SC26E JH2 SC26E-WM200001 - 1998 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European ABS X SC26E JH2 SC26E-XM300001 - 1999 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European ABS Y SC26E JH2 SC26E-YM400001 - 2000 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European ABS Y SC26E JH2 SC26E-YM400001 - 2001 4 98 BHP, 72 kw
Honda ST 1100 A Pan European Jubi ABS X SC26E JH2 SC26E-XM350001 - 1999 4 98 BHP, 72 kw
 
Technická data
Vnější průměr :   296 mm
Vnitřní průměr :   184.2 mm
Rozteč děr :   206 mm
Počet děr pro uchycení :   6
Průměr díry :   10.5 mm
Tloušťka :   7 mm
Provedení :   Pevný
Výrobce :   EBC

EBC ocelový (HPSR) pevný kotouč - MD1135. Brzdové kotouče PRO-LITE jsou vyrobeny z kované oceli EBC HPSR. Důležitým faktorem je způsob výroby - EBC nepoužívá levné lisované brzdové věnce, ale výlučně řezané z kovaných ocelových HPSR plátů. Pevné brzdové kotouče používané na brždění zadního kola jsou vyrobeny z nerezové oceli. Brzdové kotouče s vlnkovým tvarem jsou lehčí a mají tím zvýšený účinek chlazení. Při výměně kotouče vždy výměňte staré brzdové destičky za nové, aby jste předešli vzniku vyhřátí, skelnatění nebo vydření brzdového kotouče.