Vážení zákazníci, dne 1.5.2024 máme zavřeno, týká se i prodejny v Roudnici nad Labem. Objednávky z tohoto dne začneme vyřizovat následují den 2.5.2024. Děkujeme. 

EBC X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil pro Honda CBR 1000 RR Fireblade, MD1153X


Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda CBR 1000 RR Fireblade 4 SC57A JH2 SC57A-4M000001 JH2 SC57A-4M099999 2004 4 171 BHP, 126 kw Honda CBR 1000 RR Fireblade 5 SC57A JH2 SC57A-5M100001 JH2 SC57A-5M199999 2005 4 171 BHP, 126 kw... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.08.93 Doprava a platba

4 707 Kč s DPH

Skladem - K odeslání do 1-4 pracovních dnů. Zboží není na prodejně. O možnosti vyzvednutí na prodejně Vás budeme informovat.
ks

Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda CBR 1000 RR Fireblade 4 SC57A JH2 SC57A-4M000001 JH2 SC57A-4M099999 2004 4 171 BHP, 126 kw Honda CBR 1000 RR Fireblade 5 SC57A JH2 SC57A-5M100001 JH2 SC57A-5M199999 2005 4 171 BHP, 126 kw... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.08.93 Doprava a platba

Model Kód / rok výroby typ
  
(od - do) Rok výroby Válců Výkon
Honda CBR 1000 RR Fireblade 4 SC57A JH2 SC57A-4M000001 JH2 SC57A-4M099999 2004 4 171 BHP, 126 kw
Honda CBR 1000 RR Fireblade 5 SC57A JH2 SC57A-5M100001 JH2 SC57A-5M199999 2005 4 171 BHP, 126 kw
Honda CBR 1000 RR Fireblade 4 SC57B JH2 SC57B-4M000001 JH2 SC57B-4M099999 2004 4 171 BHP, 126 kw
Honda CBR 1000 RR Fireblade 5 SC57B JH2 SC57B-5M100001 JH2 SC57B-5M199999 2005 4 171 BHP, 126 kw
 
Technická data
Vnější průměr :   310 mm
Vnitřní průměr :   94.2 mm
Rozteč děr :   110 mm
Počet děr pro uchycení :   6
Průměr díry :   6.3 mm
Tloušťka :   5 mm
Předsazení :   12.70 mm
Provedení :   Plovoucí
Výrobce :   EBC

EBC X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil - MD1153X. Brzdové kotouče nové serie X a XC reagují na vývoj motocyklů za posledních deset let. Lehčí a rychlejší motocykly často vybavené místo čtyř, šestipístkovými třmeny, někdy i v radiálním provedení, vyžadují inovaci v brzdových komponentech. Tato kategorie kotoučů je současnou novinkou díky patentované technologii používaných nýtů systému SD. Jedná se o nové tvarové provedení nýtů, které snižuje váhu brzdového kotouče a adaptuje se podle teplotní roztažnosti věnce. Brzdové kotouče s vlnkovým tvarem (konturované XC) jsou lehčí a mají tím zvýšený účinek chlazení. Při výměně kotouče vždy výměňte staré brzdové destičky za nové, aby jste předešli vzniku vyhřátí, skelnatění nebo vydření brzdového kotouče.