EBC X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil pro Honda CBR 1000 RR Fireblade, VTR 1000, MD1161X


Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda CBR 1000 RR Fireblade 6 SC57A JH2 SC57A-6M200001 JH2 SC57A-6M299999 2006 4 172 BHP, 126,5 kw Honda CBR 1000 RR Fireblade 7 SC57A JH2 SC57A-7M300001 - 2007 4 172 BHP, 126,5 kw Honda VTR ... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.00.66 Doprava a platba

4 707 Kč s DPH

Skladem u dodavatele - Zboží je skladem u dodavatele, doba doručení může být 5-10 dnů.
ks

Model Kód / rok výroby typ (od - do) Rok výroby Válců Výkon Honda CBR 1000 RR Fireblade 6 SC57A JH2 SC57A-6M200001 JH2 SC57A-6M299999 2006 4 172 BHP, 126,5 kw Honda CBR 1000 RR Fireblade 7 SC57A JH2 SC57A-7M300001 - 2007 4 172 BHP, 126,5 kw Honda VTR ... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.00.66 Doprava a platba

Model Kód / rok výroby typ
  
(od - do) Rok výroby Válců Výkon
Honda CBR 1000 RR Fireblade 6 SC57A JH2 SC57A-6M200001 JH2 SC57A-6M299999 2006 4 172 BHP, 126,5 kw
Honda CBR 1000 RR Fireblade 7 SC57A JH2 SC57A-7M300001 - 2007 4 172 BHP, 126,5 kw
Honda VTR 1000 SP1 Y SC45A JH2 SC45A-YM000001 JH2 SC45A-YM099999 2000 2 132 BHP, 97 kw
Honda VTR 1000 SP1 1 SC45A JH2 SC45A-1M100001 JH2 SC45A-1M199999 2001 2 132 BHP, 97 kw
Honda VTR 1000 SP2 2 SC45A JH2 SC45A-2M200001 JH2 SC45A-2M299999 2002 2 135 BHP, 99 kw
Honda VTR 1000 SP2 3 SC45A JH2 SC45A-3M300001 JH2 SC45A-3M399999 2003 2 135 BHP, 99 kw
Honda VTR 1000 SP2 4 SC45A JH2 SC45A-4M400001 JH2 SC45A-4M499999 2004 2 135 BHP, 99 kw
Honda VTR 1000 SP2 5 SC45A JH2 SC45A-5M500001 JH2 SC45A-5M599999 2005 2 135 BHP, 99 kw
Honda VTR 1000 SP2 6 SC45A JH2 SC45A-6M600001 - 2006 2 135 BHP, 99 kw
 
Technická data
Vnější průměr :   320 mm
Vnitřní průměr :   94.2 mm
Rozteč děr :   110 mm
Počet děr pro uchycení :   6
Průměr díry :   6.3 mm
Tloušťka :   5 mm
Předsazení :   12.5 mm
Provedení :   Plovoucí
Výrobce :   EBC

EBC X brzdový kotouč, S Drive System, kruhový profil - MD1161X. Brzdové kotouče nové serie X a XC reagují na vývoj motocyklů za posledních deset let. Lehčí a rychlejší motocykly často vybavené místo čtyř, šestipístkovými třmeny, někdy i v radiálním provedení, vyžadují inovaci v brzdových komponentech. Tato kategorie kotoučů je současnou novinkou díky patentované technologii používaných nýtů systému SD. Jedná se o nové tvarové provedení nýtů, které snižuje váhu brzdového kotouče a adaptuje se podle teplotní roztažnosti věnce. Brzdové kotouče s vlnkovým tvarem (konturované XC) jsou lehčí a mají tím zvýšený účinek chlazení. Při výměně kotouče vždy výměňte staré brzdové destičky za nové, aby jste předešli vzniku vyhřátí, skelnatění nebo vydření brzdového kotouče.