Vážení zákazníci, dnes 17.5.2024 máme prodejnu v Roudnici nad Labem otevřenou do 15:00. Děkujeme za pochopení. 

Přední plovoucí brzdový kotouč EBC MD3107X pro motocykly SUZUKI GSX-R 1000 2017+


Řada EBC X / XC - plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (levý) / RS (pravý) a lze je namontovat na obě strany. Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.05.36 Doprava a platba

5 627 Kč s DPH

Skladem u dodavatele - Zboží je skladem u dodavatele, doba doručení může být 5-10 dnů.
ks

Řada EBC X / XC - plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (levý) / RS (pravý) a lze je namontovat na obě strany. Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs... Více

Výrobce: EBCKód produktu: 760.05.36 Doprava a platba

Řada EBC X / XC - plně plovoucí brzdové kotouče pro přední kolo

 

Tyto brzdové kotouče nahrazují mnoho brzdových kotoučů LS (levý) / RS (pravý) a lze je namontovat na obě strany.

 

Ocel použitá pro nové brzdové kotouče EBC je speciální směs z nerezové oceli s vyšším třecím účinkem než u konvenčních tepelně zpracovaných brzdových kotoučů z nerezové oceli. Díky 10% zlepšení účinku tření se brzdná síla ještě dále zvyšuje.

Hmotnost nové řady „X“ a „XC“ je snížena o dalších 5–10% systémem 6 nýtů s odlehčeným vnitřním kroužkem, což znamená zlepšení oproti běžným brzdovým kotoučům

 

Nové brzdové kotouče jsou vybaveny jedinečným a patentovaným systémem SD od EBC, jehož čtvercové nýty ve vybráních brzdového kotouče pod teplem generovaným při brzdění umožňují rozpínání vnějšího a vnitřního kroužku bez ovlivnění spojení nýtů

 

K takovému narušení dochází, když se brzdový kotouč v důsledku prudkého brzdění zahřeje a vnější kroužek se dotkne (obvykle kulatých) nýtů, které oddělují vnější kroužek od vnitřního kroužku. Nový systém EBC se tomuto problému vyhýbá a způsobuje 100% defektů brzdových kotoučů způsobených deformací kotoučů a vibracemi.

 

Co je systém SD? Toto je nový systém čtyřhranných nýtů od EBC. U tohoto systému je zcela zabráněno deformaci brzdového kotouče, zvyšuje se životnost brzdového kotouče a zvyšuje se životnost brzdného účinku.

Technická data
Vnější průměr:   320 mm
Počet děr pro uchycení:   6
Provedení:   Plovoucí
Výrobce:   EBC

Vhodné pro:

 

Model Kód / rok výroby typ
  
(od - do) Rok výroby Válců Výkon
Suzuki GSX-R 1000 A ABS L7 DM11AZ DM11AZ-H2100001 DM11AZ-H2199999 2017 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 A ABS L8 DM11AZ DM11AZ-J2100001 DM11AZ-J2199999 2018 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 A ABS L9 DM11AZ DM11AZ-K7100001 DM11AZ-K7999999 2019 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 A ABS M0 DM11AZ DM11AZ-L7100001 DM11AZ-L7999999 2020 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RA ABS L7 DM11GZ DM11GZ-H2100001 DM11GZ-H2199999 2017 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS L7 DM11GZ DM11GZ-H2100001 DM11GZ-H2199999 2017 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RA ABS L8 DM11GZ DM11GZ-J2100001 DM11GZ-J2199999 2018 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS L8 DM11GZ DM11GZ-J2100001 DM11GZ-J2199999 2018 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RA ABS L9 DM11GZ DM11GZ-K7100001 DM11GZ-K7999999 2019 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS L9 DM11GZ DM11GZ-K7100001 DM11GZ-K7999999 2019 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RA ABS M0 DM11GZ DM11GZ-L7100001 DM11GZ-L7999999 2020 4 202 BHP, 149 kw
Suzuki GSX-R 1000 RZA ABS M0 DM11GZ DM11GZ-L7100001 DM11GZ-L7999999 2020 4 202 BHP, 149 kw